جرثقیل دروازه ایی

جرثقیل دروازه ایی نوعی جرثقیل سقفی با پایه هایی است که پل، واگن برقی و بالابر آن را پشتیبانی می کند. سیستم‌های دروازه‌ای بزرگ‌تر می‌توانند روی ریل یا مسیر تعبیه‌شده در زمین حرکت کنند، معمولاً در یک خط مستقیم حرکت می‌کنند یا یک منطقه کار را پوشش می‌دهند. سیستم‌های دروازه‌ای کوچک‌تر بر روی چرخ‌ها یا چرخ‌هایی کار می‌کنند که می‌توانند در سرتاسر یک مرکز برای کارهای ساخت سبک یا نگهداری حرکت کنند.

جرثقیل دروازه ایی معمولاً برای کاربردهای در فضای باز یا بلند کردن مواد زیر سیستم های جرثقیل پل سقفی موجود استفاده می شود. تاسیسات تولیدی، کارخانه های کشتی سازی، کارخانه های ضایعات، راه آهن، سایت های ساخت و ساز ویژه، کارخانه های فولاد و سایر کاربردها همگی از جرثقیل دروازه ای استفاده می کنند.

جرثقیل دروازه ایی
جرثقیل دروازه ایی استاندارد

جرثقیل دروازه ایی سقفی در مقابل جرثقیل های پل
برخلاف جرثقیل پل، جرثقیل دروازه ای سقفی نیازی به اتصال به سازه پشتیبانی ساختمان ندارد. این طراحی نیاز به ستون های پشتیبانی و تیرهای باند دائمی را از بین می برد و جرثقیل های دروازه ای را قابل حمل و همه کاره می کند.

دانش ما: مشاوره، طراحی، مهندسی و ساخت و ساز.

مهندس میرزایی: 09120682440

  • چرا از جرثقیل دروازه ایی سازه نگار سینا استفاده کنیم؟
    بلند کردن و جابجایی مواد سنگین نیازی به نصب تجهیزات گران قیمت یا تغییر دائمی تاسیسات شما ندارد. جرثقیل های دروازه ای را می توان به راحتی جابجا کرد و به ویژه جرثقیل های دروازه ای سازه نگار سینا نسبت به جرثقیل های ثابت یا سیستم های دائمی از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار هستند. آنها را می توان به راحتی و به سرعت مونتاژ و جدا کرد، که آنها را برای استفاده در چندین منطقه کاری یا امکانات اجاره ای ایده آل می کند.
ساخت جرثقیل دروازه ایی
ساخت جرثقیل دروازه ایی ارزان

علاوه بر این، بر خلاف سایر جرثقیل های دروازه ای، جرثقیل های دروازه ای سازه نگار سینا برای جابجایی تحت بار طراحی شده اند. جرثقیل های دروازه ای در طراحی، دوام، استحکام و کیفیت ساخت بی نظیر هستند. تلورانس های دقیق و جوشکاری آنها پایداری عملیاتی و تراز اجزا را تضمین می کند.

شرکت سازه نگار سینا از تیرهای فلنج پهن با کیفیت استاندارد و تیرهای I آمریکایی استفاده می کند. تمام مهره ها، پین ها و پیچ ها برای مقاومت در برابر خوردگی آبکاری شده اند. جرثقیل های سازه نگار سینا دارای ظرفیت های 250 پوند تا 15 تن و توانایی حرکت در زیر بار هستند که آنها را به یک راه حل موثر برای جابجایی مواد برای بسیاری از کاربردها تبدیل می کند.

محصولات جرثقیل دروازه ایی سازه نگار سینا
جرثقیل های دروازه ایی سازه نگار سینا از قابل حمل تا قابل تنظیم در صدها مدل همه کاره عرضه می شوند. برخی از جرثقیل های دروازه ای ما عبارتند از:

جرثقیل دروازه ایی سری A: این جرثقیل ها در سه سبک و قابل حمل، سبک وزن و مقرون به صرفه هستند.
جرثقیل دروازه ایی آلومینیومی: این جرثقیل ها از 116 پوند شروع می شوند، حمل و نقل و مونتاژ آسانی دارند.
جرثقیل دروازه ایی سری E: با طراحی استاندارد E-frame، این جرثقیل ها ساده و قابل اعتماد هستند.
جرثقیل دروازه ای سری PF: جرثقیل های قاب پورتال (PF) برای محلول هایی با ارتفاع بالا و ظرفیت بالا مناسب هستند.
جرثقیل دروازه ایی تک پایه: اگر به جرثقیل دروازه ای کوچکتر نیاز دارید، مدل تک پایه برای بهینه سازی فضای موجود شما عالی است.
جرثقیل دروازه ایی سری T: جرثقیل دروازه ای سری T ما قابلیت تنظیم سه جهته را برای پیمایش طبقات چند سطحی ارائه می دهد.
جرثقیل های دروازه ایی ما همچنین از استانداردهای اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) و موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) تبعیت می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که کارمندان را ایمن نگه می دارید.

جرثقیل نیمه دروازه ایی
جرثقیل نیمه دروازه ایی

جرثقیل دروازه ای نیمه تک تیر

جرثقیل نیمه دروازه ایی
جرثقیل نیمه دروازه ای کاربردهای زیادی برای جابجایی تجهیزات در فضاهای باز و بسته دارد. این سازه از نظر کارایی و کلاس کاری نسبت به تک تیرچه دارای دو تیرچه می باشد. این سازه دارای دو قابلیت شبیه به جرثقیل دروازه ای تک تیر / دوتایی است. است. در عین حال نسبت به جرثقیل دروازه ای مقرون به صرفه تر و مقرون به صرفه تر است.

انواع جرثقیل نیمه دروازه ایی:

جرثقیل دروازه ایی نیمه تک تیر
جرثقیل دروازه ایی نیمه تک تیر برای جابجایی مصالح در فضاهای با دهانه متوسط تا 10 تن استفاده می شود و این سازه ها به دلیل کاهش وزن کلی سازه و همچنین کاهش بار مرده سازه مقرون به صرفه تر هستند. از معایب این سازه می توان به کلاس کاری کمتر و ارتفاع کاری کمتر نسبت به جرثقیل نیمه دروازه ایی دو تیر اشاره کرد.

جرثقیل نیمه دروازه ای دو تیر
جرثقیل نیمه دروازه ای دو تیر

جرثقیل نیمه دروازه ای دو تیر

جرثقیل نیمه دروازه ای دوبل دارای کاربردهای فراوانی برای جابجایی مواد در فضاهای باز و بسته می باشد و در دهانه های 1 تا 50 متری و ظرفیت 1 تا 100 تن ساخته می شود. این سازه از نظر کارایی و کلاس کاری نسبت به جرثقیل های دروازه ای تک تیر کارایی بیشتری دارد و همچنین یکی دیگر از مزایای این نوع جرثقیل ها این است که با وجود راهروی انتخاب شده در بدنه جرثقیل می توان به راحتی خدمات تعمیرات و نگهداری این تجهیزات را انجام داد.

جرثقیل نیمه دروازه
جرثقیل نیمه دروازه

مشخصات جرثقیل نیمه دروازه ایی
جرثقیل نیمه دروازه ایی معمولاً در کنار سوله ها به طور گسترده استفاده می شود. این سازه ها نسبت به جرثقیل دروازه ای مقرون به صرفه تر و کارآمدتر از نظر نگهداری هستند.

کارکرد و کنترل این نوع جرثقیل نسبت به جرثقیل دروازه ایی آسان تر است.

تخصص ما: طراحی، مهندسی و ساخت و ساز جرثقیل و سوله سبک و سنگین

جهت سفارش و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

  مهندس میرزایی: 09120682440