جرثقیل سقفی 2 تن

جرثقیل سقفی 2 تن یک وسیله بارگیری و جابجایی بار است که دارای ظرفیت حمل 2 تن بار می باشد. این نوع جرثقیل برای استفاده در صنایع مختلف از جمله ساختمانی، حمل و نقل و انبارداری استفاده می شود. از ویژگی های این جرثقیل می توان به قدرت بالا، دقت در جابجایی بار، سهولت در استفاده و ایمنی بوم و بار اشاره کرد.

جرثقیل پل سقفی 2 تنی در واقع نوعی جرثقیل پل سبک است که به دلیل ظرفیت بالابری پایین به طور گسترده ای برای عملیات بارگذاری سبک استفاده می شود. به طور کلی دارای یک تیر یا تیر تک است و مکانیسم بالابر می تواند بسته به نیازهای خاص از بالابر برقی سیمی یا بالابر زنجیری استفاده کند.

جرثقیل سقفی 2 تن
جرثقیل سقفی 2 تن پل

 مهندس میرزایی: 09120682440

ما انواع مختلفی از جرثقیل سقفی 2 تن مورد استفاده در تعدادی از برنامه ها را طراحی، تولید و فروش می کنیم تا نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کنیم.
-با پرتو جعبه طراحی بهینه سازی کامپیوتری
-طراحی فشرده
-عملکرد بهتر

جرثقیل سقفی 2 تن که به عنوان جرثقیل پل نیز شناخته می شود، نوعی تجهیزات بالابر صنعتی است که برای جابجایی بارهای سنگین در جهت افقی در یک کارگاه، انبار یا حیاط طراحی شده است.

جرثقیل سقفی 2 تن به جرثقیل سقفی اطلاق می شود که می تواند بارهای تا وزن 2 تن (یا 2000 کیلوگرم) را بلند و جابجا کند. این نوع جرثقیل معمولاً در کاربردهای ساخت یا نگهداری استفاده می شود.

جرثقیل 2تن سقفی
جرثقیل 2تن سقفی پل

اجزای جرثقیل سقفی 2 تن 

باند جرثقیل: این سازه ای است که جرثقیل روی آن حرکت می کند. معمولاً از ریل ها، تیرها، براکت ها و تکیه گاه ها تشکیل شده است.

پل: این ساختار افقی است که چرخ دستی را در سراسر باند فرودگاه حمل می کند. عرض باند فرودگاه را در بر می گیرد و در طول آن به جلو و عقب حرکت می کند.

بالابر / چرخ دستی: بالابر وسیله بالابری است که در امتداد پل حرکت می کند و بار را بلند یا پایین می آورد. معمولاً شامل یک طناب سیم، زنجیر یا تسمه برای بلند کردن بار و قلاب یا وسیله دیگری برای محکم کردن آن است.

کنترل ها: این ها دستگاه هایی هستند که برای کار با جرثقیل استفاده می شوند. آنها ممکن است سیمی یا بی سیم باشند و ممکن است شامل سوئیچ ها، جوی استیک ها، دکمه ها یا رابط های صفحه لمسی باشند.

منبع تغذیه: جرثقیل های سقفی می توانند با برق، هیدرولیک یا پنوماتیک تغذیه شوند. جرثقیل های سقفی الکتریکی رایج ترین هستند، به ویژه برای استفاده در داخل ساختمان.

کامیون های انتهایی: این کامیون ها در دو طرف پل قرار دارند و چرخ هایی را در خود جای می دهند که حرکت افقی جرثقیل را در طول باند فرودگاه امکان پذیر می کند.

 مهندس میرزایی: 09120682440

جرثقیل سقفی پل 2تن
جرثقیل سقفی پل 2تن ارزان

تیپی جرثقیل سقفی 2 تن

1. جرثقیل سقفی تک تیر: این نوع جرثقیل دارای یک تیر (یا تیر) است که چرخ دستی و بالابر در امتداد آن قرار دارند. آنها به دلیل طراحی ساده تر و سبک تر، معمولاً در کارهای سبک تا متوسط استفاده می شوند.

2. جرثقیل سقفی دو تیر: این جرثقیل دارای دو تیر موازی است که ترالی و بالابر روی آن کار می کنند. این نوع طراحی ظرفیت بار و دهانه بهتری را ارائه می دهد و برای کاربردهای سنگین تر استفاده می شود.

3. جرثقیل سقفی در حال اجرا: در این نوع، جرثقیل در بالای تیرهای باند حرکت می کند و حداکثر ارتفاع بالابر را فراهم می کند زیرا بالابر بین بالای باند و سطح زیرین پل قرار دارد.

4. جرثقیل سقفی در حال اجرا (یا Underhung): در اینجا، جرثقیل در زیر تیرهای باند حرکت می کند. این طرح اغلب در تاسیسات کوچکتر یا جاهایی که به حداکثر رساندن فضای کف مهم است استفاده می شود.

 

متداول ترین پیکربندی برای جرثقیل پل 2 تنی(جرثقیل سقفی 2 تن)، طرح تک تیر بالا در حال اجرا است. در این طرح، کامیون های انتهایی جرثقیل در امتداد بالای سیستم باند حرکت می کنند. این پیکربندی حداکثر ارتفاع بلند کردن را در یک مرکز مشخص می دهد.

با این حال، بسته به نیازهای خاص یک مرکز، تنظیمات دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، یک طرح تیر دوتایی می‌تواند پایداری بیشتری را برای کاربردهای خاص فراهم کند، و یک طرح در حال اجرا یا زیر آویزان، که در آن جرثقیل در زیر تیرهای باند حرکت می‌کند، می‌تواند در تأسیساتی که به حداکثر رساندن فضای کف اولویت بالایی دارد، استفاده شود. هر یک از این پیکربندی ها مزایای خاص خود را دارند و می توان آنها را بر اساس نیازهای عملیاتی خاص فضای کاری انتخاب کرد.

دانش ما: مشاوره، طراحی، مهندسی و ساخت و ساز.

 مهندس میرزایی: 09120682440

امکانات:

بالابر و چرخ دستی و ویژگی ها

– سوئیچ محدودیت مازاد ظرفیت از بلند کردن بار اضافی توسط چرخ دستی جلوگیری می کند.

– به یک بلوک پایینی با طراحی کم ارتفاع برای حداقل فضای سر و حداکثر بالابر تعبیه شده است

– بالابر مدار کنترل دنده بالا/پایین که بارهای بیش از حد را بلند می کند

ویژگی های موتورهای پل

– کاهنده پل مارپیچ کاملا محصور

– موتورها به گونه ای اندازه می شوند که عملکرد بهتر و عمر طولانی تری داشته باشند

ویژگی های کامیون انتهایی تک تیر

– سوراخ های بزرگ دستی امکان دسترسی آسان به پیچ های صفحه اتصال را فراهم می کند

– سپر سنگین به صورت استاندارد ارائه می شود

ویژگی های کنترل پنل

– کنترل فرکانس متغیر، شتاب و کاهش سرعت کنترل شده را برای عملکرد نرم تر فراهم می کند

– کابل ها برای مونتاژ آسان به موتورهای پل، برق و کنترل آویز متصل می شوند

مشخصات:

ظرفیت (تن) 2
دهانه (متر) 7.5-22
ارتفاع بلند کردن (متر) 6-30
وظیفه کاری A3
راه کنترل کنترل آویز
منبع انرژی 3 فاز 380 ولت 50 هرتز
سرعت مکانیزم بالابر 8.8/0.8

اجازه ندهید کارهای سنگین باعث کندی کسب و کار شما شود! کارایی و ایمنی خود را با جرثقیل های پل سقفی 2 تنی با کیفیت بالا افزایش دهید. این جرثقیل‌ها که کاملاً برای عملیات بار سبک طراحی شده‌اند، مجهز به ویژگی‌های ایمنی پیشرفته مانند بلند کردن بار اضافی و حفاظت محدود هستند. از میان پیکربندی‌های ما از جمله تیرهای تک تیر بالا، تیرهای دوتایی یا طرح‌های در حال اجرا را انتخاب کنید تا نیازهای خاص شما را برآورده کند.

تخصص ما: طراحی، مهندسی و ساخت و ساز جرثقیل و سوله سبک و سنگین

جهت سفارش و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

مهندس میرزایی: 09120682440

ما در ساخت جرثقیل های سبک وزن و ارائه راه حل های یکپارچه حمل مواد تخصص داریم.

خدمات ما شامل تحقیق، طراحی، ساخت، نصب و پشتیبانی کامل چرخه عمر است. ما نوآوری را با استفاده از فناوری های پیشرفته و مواد سبک وزن برای ایجاد جرثقیل های کارآمد و سازگار با محیط زیست در اولویت قرار می دهیم. هدف ما رفع نیازهای مشتری و کمک به پیشرفت صنعت حمل و نقل مواد است.